Klachten, moeten opgelost worden

Elke dag zetten wij ons weer in om elke klant tevreden te maken (en te houden), slaan we de plak mis? Heb je een vervelend gevoel over gehouden aan je reservering? Is het gehuurde product defect geleverd en konden we dit niet tijdig herstellen?

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. We kunnen de tijd niet terug draaien. Maar laat het ons wel weten zodat we het goed kunnen maken.

Via het onderstaande formulier kun je gedetailleerd aanschrijven wat er mis is gegaan. Binnen drie werkdagen ontvang je van ons inhoudelijk reactie. Niet tevreden na aanleiding van deze reactie? Schrijf ons dan op: Internet Verhuurshop - Tav directie - Smithweg 17 - 4462 HC Goes (NL).

Klachtenformulier

persoonlijke reactie binnen 3 werkdagen

Reserveringsgegevens

Huurdatum

Reserveringsnummer

Contact gegevens

Naam

Straat & huisnummer

Postcode & plaats

Telefoonnummer

Emailadres

Klacht omschrijving

Onderwerp

Klacht beschrijving

Gewenste oplossing

 

Alle internet verhuurshops